U Rolu di u Sistema di Raffreddamentu di a Car

423372358

Ancu s'è i motori di benzina sò stati assai migliurati, ùn sò micca assai efficaci à cunvertisce l'energia chimica in energia meccanica.A maiò parte di l'energia in gasoline (circa 70%) hè cunvertita in calore, è hè u compitu di u sistema di rinfrescante di a vittura per dissiparà stu calore.In fattu, u sistema di rinfrescante di una vittura chì guida in l'autostrada perde abbastanza calore chì, se u mutore si friddu, accelerà l'usura di i cumpunenti, riduce l'efficienza di u mutore è emette più contaminanti.

Per quessa, una altra funzione impurtante di u sistema di rinfrescante hè di riscalda u mutore u più prestu pussibule è mantene a temperatura constante.U carburante cuntinueghja à brusgià in u mutore di a vittura.A maiò parte di u calore generatu durante u prucessu di combustione hè eliminatu da u sistema di scarico, ma una parte di u calore ferma in u mutore, chì aumenta a so temperatura.Quandu a temperatura di u fluidu antigelu hè intornu à 93 ℃, u mutore righjunghji u megliu statu di funziunamentu.À questa temperatura: A camera di combustione hè abbastanza calda per vaporizà completamente u carburante, chì permette à u carburante di brusgià megliu è riduce l'emissioni di gas.Se l'oliu lubrificante utilizatu per lubricate u mutore hè più diluente è menu viscosu, i pezzi di u mutore ponu girà più flexiblemente, l'energia cunsumata da u mutore in u prucessu di rotazione intornu à e so parti hè accurtata, è e parti metalliche sò menu propensi à usà. .

Domande Frequenti nantu à i Sistemi di Raffreddamentu di l'Auto

1. Surriscaldamentu di u mutore

Bolle d'aria: U gasu in u refrigerante di l'aria generarà un gran numaru di bolle d'aria sottu l'agitazione di a pompa d'acqua, chì impedisce a dissipazione di u calore di u muru di a giacca d'acqua.

Scale: I ioni di calcium è magnesiu in l'acqua si sviluppanu gradualmente è cambianu in scala dopu à una temperatura alta hè necessariu, chì riducerà assai a capacità di dissipazione di u calore.À u listessu tempu, a via d'acqua è i tubi seranu parzialmente bluccati, è u coolant ùn pò micca flussu nurmale.

Periculi: E parti di u mutore sò allargate termicamente, distrughjendu a liberazione di l'adattazione normale, affettendu u voluminu di l'aria di u cilindru, riducendu a putenza, è riducendu l'effettu lubrificante di l'oliu.

2. Corrusione è fuga

Altamente corrosive à i tanki d'acqua di glicol.Cum'è l'inhibitore di corrosione fluidu anti-dinamicu falla, cumpunenti cum'è radiatori, giacche d'acqua, pompe, tubi, ecc.


Tempu di post: 17-mar-2019